Witajcie Kochani !!!
Dziękuję za Wasze komentarze pod wczorajszym postem. Odpowiedzieliście bezbłędnie. Brawo!!!
Przed Wami kolejny dzień nauki. Gotowi?
Zaczynamy!!!!
Na wstępie informuję, że nic mi dzisiaj nie wysyłacie.
'
Temat: Wiosenne prace w ogrodzie.
Zaczniecie od tekstu w podręczniku na stronie 60 - 61. Otwórzcie podręcznik i przeczytajcie tekst "Siejemy rzodkiewkę".
Kochani dowiedzieliście się właśnie w jaki sposób możemy zasiać rzodkiewkę. Popatrzcie jeszcze raz na tekst w podręczniku. Widać tam pewne cyferki obok każdego obrazka. Oznaczono w ten sposób etapy prac przy wysiewaniu rzodkiewki. Będzie Wam to potrzebne do wykonania zadania w zeszycie do polskiego.
Waszym zadaniem jest odpowiednie ponumerowanie pomieszanych etapów prac podczas siania rzodkiewki ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️ (możecie wydrukować zamieszczony tekst i wkleić do zeszytu)
Napijcie się wody, zjedzcie zdrową przekąskę, zróbcie krótki spacer po domu/mieszkaniu uśmiechnijcie się do swoich bliskich i wracajcie do lekcji.
Otwórzcie teraz ćwiczenia polonistyczne na stronie 68 - 69. Poniżej zamieszczam filmik pani Ani z dokładną instrukcją jak powinniście wykonać każde z ćwiczeń. Należy kliknąć raz play, a następnie jeszcze raz play, aby filmik otworzył się:
MATEMATYKA
Tabliczki mnożenia ciąg dalszy. Dzisiaj w roli głównej 9. Niektórych przykładów na mnożenie przez 9 jeszcze nie znacie dlatego możecie korzystać z liczmanów podczas obliczeń w zadaniach.
Otwórzcie ćwiczenia matematyczne na stronie 52 - 53.
Szybciutko przypomnę informację potrzebną do wykonania ćwicz. 1 s.52. Czym jest iloczyn?
Iloczyn czyli wynik mnożenia.
Poniżej wskazówki jak wykonać poszczególne ćwiczenia matematyczne pamiętajcie, aby kolejno kliknąć raz a później kolejny, żeby filmik się otworzył ⬇️⬇️⬇️⬇️
W - F
Kliknijcie w napis poniżej.
EDUKACJA INFORMATYCZNA
Propozycja na dzisiaj. Czy pamiętacie jeszcze program Scratch. Chciałabym abyście wrócili dzisiaj do niego. W klasie drugiej w programie informatyki jest obowiązkowe wprowadzenie do Scratcha - niestety w takich warunkach trudno jest prowadzić zajęcia.
Dlatego zachęcam do udziału w bezpłatnym kursie.
Lekcje są krótkie, ciekawie poprowadzone oraz można w nich uczestniczyć o każdej porze dnia. Wykorzystajcie ten czas w domu na poznanie i nauczenie się czegoś nowego!
Jak klikniecie w napis poniżej na pomarańczowym tle przejdziecie na stronę kursu, gdzie możecie przeczytać szczegóły.
Poniżej wskazówki jak wykonać poszczególne ćwiczenia matematyczne pamiętajcie, aby kolejno kliknąć raz a później kolejny, żeby filmik się otworzył ⬇️⬇️⬇️⬇️
W - F
Kliknijcie w napis poniżej.
EDUKACJA INFORMATYCZNA
Propozycja na dzisiaj. Czy pamiętacie jeszcze program Scratch. Chciałabym abyście wrócili dzisiaj do niego. W klasie drugiej w programie informatyki jest obowiązkowe wprowadzenie do Scratcha - niestety w takich warunkach trudno jest prowadzić zajęcia.
Dlatego zachęcam do udziału w bezpłatnym kursie.
Lekcje są krótkie, ciekawie poprowadzone oraz można w nich uczestniczyć o każdej porze dnia. Wykorzystajcie ten czas w domu na poznanie i nauczenie się czegoś nowego!
Jak klikniecie w napis poniżej na pomarańczowym tle przejdziecie na stronę kursu, gdzie możecie przeczytać szczegóły.
KONIEC!!!!
Do jutra !!!!
Pani A i A








