Witajcie Kochani!
Jak Wam minął weekend? Mam nadzieję, że odpoczęliście. Dziękuję za wszystkie komentarze i kontakt w innej formie. Widziałam, że dołączyły również osoby, które ostatnio pozdrawiałam. Dziękuję również wszystkim za piękne prace. W najbliższym czasie zamieszczę je na naszym blogu.
SUKCES NASZYCH UCZNIÓW !!!!!
TĄ DROGĄ PRZEKAZUJĘ GRATULACJE RODZICOM UCZNIÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W OLIMPUSKU:
Gabrysia B. zajęła bardzo wysokie 6 miejsce w Polsce zdobywając dyplom laureata i tym samy była najlepsza wśród wszystkich uczestników klas 2 w naszej szkole!!!!
Bardzo wysokie lokaty oraz dyplom uznania zdobyli również:
Ania J.
Szymon P.
Bartuś Ś.
Oskar H.
Jestem bardzo dumna.
Kolejny tydzień przed nami. I na starcie uprzedzę, że mam dla Was w tym tygodniu małą niespodziankę, dowiecie się o niej w swoim czasie.
Gotowi do działania? Wypoczęci, najedzeni, dotlenieni? No to zaczynamy!
Przygotuj podręcznik, zeszyt do polskiego i piórnik.
Przed Wami następny temat. Każdy z Was zapewne wie co to jest reklama. Dzisiaj zobaczycie jaki może ona mieć na nas wszystkich wpływ.
Otwórzcie podręcznik na s.18 - 19
Macie tam historyjkę związaną z reklamą przedstawioną w postaci komiksu.
Przeczytajcie proszę bardzo uważnie ten tekst.
Ciekawa jestem czy potraficie teraz odpowiedzieć na moje pytania? Pamiętajcie, że wypowiadamy się pełnymi zdaniami.
1. Reklamę jakiego produktu zobaczyły dzieci ?
2. Co działo się z dziećmi od momentu obejrzenia reklamy
3. Dlaczego lekarz musiał ratować bohaterów komiksu?
4. Jak rozumiecie słowa: Do reklam trzeba podchodzić ostrożnie bo nie wszystko jest w nich prawdą.
Jestem pewna, że nie mieliście problemu aby poprawnie wypowiedzieć się na zadane pytania.
A Wasze wnioski ? Czy ulegacie reklamom ?
A teraz krzyżówka. Jeśli macie możliwość wydrukujcie ją i wklejcie do zeszytu, jeśli nie na kartce w kratę przerysujcie tak jak we wzorze. Wcześniej zapiszcie temat w zeszycie.
Teraz czas na przerwę, wyprostuj plecy, zrób kilka przysiadów, podskoków. Napij się wody i zabierz się do tańca.
Poruszaliście się trochę ? To szybciutko wracamy do pracy.
Otwórzcie ćwiczenia do polskiego na s. 18 - 19.
KILKA WSKAZÓWEK DO ĆWICZENIA 1!
1. Pamiętaj o rozpoczynaniu zadań wielką literą i kończeniu kropką bądź innym znakiem interpunkcyjnym takim jak (!, ?)
2. W tym ćwiczeniu musicie przerobić plan zdarzeń komiksu tak, aby każdy z punktów stał się zdaniem - A CO MUSI WYSTĄPIĆ ABY POWSTAŁO ZDANIE? MUSI WYSTĄPIĆ CZASOWNIK.
I tu właśnie oto chodzi.
Zobacz co dzieje się w przykładzie 1. równoważnik zadania oglądanie - zamieniono na oglądają - czyli na czasownik.
Spróbujcie teraz samodzielnie zrobić kolejne przykłady tak jak pokazano w przykładzie 1.
Ćwiczenie 2.
Jest to przypomnieniem wiadomości na temat prawidłowego odżywiania. Spróbujcie przykleić odpowiednie napisy do ilustracji.
Ćwiczenie 3.
Tu Waszym zadaniem jest ułożenie własnego hasła do jednego z produktów i zapisanie go w zeszycie. Poproście rodziców o zdjęcie tego ćwiczenia i przesłanie do mnie.
Napracowaliście się, więc czas na przerwę. Wstańcie od stolików, zróbcie kilka skłonów, wymachów ramion, głębokich wdechów. I woda - napijcie się wody. A teraz poćwiczcie buzię i język.
Wracamy, wracamy matematyka sama się nie zrobi.
Otwórzcie ćwiczenia na stronie 16 - 17.
Dzisiaj obliczenia kalendarzowe. na początek przypomnij sobie jak zapisujemy cyfry rzymskie:
Ćwiczenie 2.
Jeśli macie problem z wykonaniem tego ćwiczenia zajrzyjcie do podręcznika na stronę 105 w zadaniu 1 macie podpowiedź 🌝🌝🌝🌝
Kolejne ćwiczenia to obliczenia matematyczne ale tym razem zastosowane w kalendarzu. Wykonaj je proszę.
Dla ułatwienia wykonania 4 i 6 załączam kartki z kalendarza na lipiec i sierpień.
To teraz czas na chwilę przerwy!!
Biegniemy do kuchni po zdrowa przekąskę 🍇🍈🍉🍉🍊🍋🍌🍌 i wysłuchujemy uważnie piosenki o tym jak teraz możecie pomóc Waszym rodzicom :)
Biegniemy do kuchni po zdrowa przekąskę 🍇🍈🍉🍉🍊🍋🍌🍌 i wysłuchujemy uważnie piosenki o tym jak teraz możecie pomóc Waszym rodzicom :)
KOCHANI NA KONIEC 2 ZADANIA A WŁAŚCIWIE PROPOZYCJE SPRAWDŹCIE SWOJE UMIEJĘTNOŚCI TUTAJ TO PO PIERWSZE;
Ćwiczenia sprawdzające umiejętności z piątku:
PO DRUGIE:
A dla chętnych mam propozycję założenia domowej hodowli "zdrowego zielonego". Wszystkiego dowiecie się z planszy poniżej. To kto chce zostać małym ogrodnikiem?
DO JUTRA!!!!!
Pamiętajcie o przesłaniu zdjęcia z zeszytu.




