ZEGAR

środa, 25 marca 2020

ZADANIA OD PANI A. KAMIEŃSKIEJ - ŁAWECKIEJ

Pani Agnieszka przygotowała dla Was propozycje zabaw i aktywności, z których możecie korzystać w wolnym czasie. Znajdziecie tu wiele ciekawych propozycji na urozmaicenie sobie czasu w domu. 
Odwiedzajcie tego posta jak najczęściej. Każdego dnia dodamy coś nowego.


Propozycja aktywności od Pani Agnieszki K.Ł.  
Słuchowiska edukacyjne dla klasy II
https://liblink.pl/81Y9DtilHh


Muzyka. Na czym można grać?
Czy muzyka może mnie uspokoić?
Czy matematyka może przydać się w kuchni?

Kostki matematyczne:
http://www.kostkinamatmie.edu.pl/p/klasa-2.html

Puzzle edukacyjne:
https://polalech.pl/gry-edukacyjne-puzzle.htm


na 31.03.2020 r.:
Proponuję w wolnej chwili ćwiczenie spostrzegawczości - edukacyjne układanki online:
http://ito.hg.pl/ukladanki.html

27.03.2020 r.

https://ising.pl/songs/dla-dzieci

https://www.polskieradio.pl/18,Dzieci/90,Jedynka-Dzieciom

https://www.wierszedladzieci.pl/radio/




26 marca 2020 r. ZADANIA

Dzień dobry wszystkim, 
Dziękuję za wczorajsze komentarze pod postem. Ja również Was pozdrawiam. Cieszę się, że wszyscy podaliście prawidłową odpowiedź.

Mam nadzieję, że wczorajszy dzień upłynął Wam ciekawie.
Dowiedziałam się od Waszych rodziców, że tęsknicie za koleżankami, kolegami z klasy. Z pewnością chcielibyście się spotkać, razem pobawić. Ale niestety, nie ma obecnie takiej możliwości.
Dlatego chciałam Was zachęcić i zaprosić do napisania pozdrowień do siebie nawzajem. 
Jak to zrobić? 
Po skończonych zajęciach, gdy już odrobisz zadania zostaw komentarz pod postem. Możesz pozdrowić całą klasę, kolegów, koleżanki - z pewnością będzie im przyjemnie, że o nich myślisz.
Możesz napisać coś miłego, na końcu podpisz się, aby było wiadomo od kogo są pozdrowienia. 
Chyba nie muszę przypominać, że zwracamy się do siebie  w sposób kulturalny, aby nikogo nie obrazić. 
Jestem ciekawa Waszych pozdrowień :) 


A teraz rozpoczynamy lekcje. Przygotuj sobie podręcznik, ćwiczenia, piórnik, zeszyt.

Na początek usiądź wygodnie i obejrzyj ten film. Chcę abyście zrozumieli skąd wzięły się pieniądze. Czy zawsze wyglądały tak jak dzisiaj? Sprawdźmy:
1. A teraz otwórz podręcznik na stronie 14 -15 i przeczytaj proszę tekst. 

2.  Odpowiedzcie teraz pełnymi zadaniami swoim bliskim na pytania: 
    - Do czego potrzebne są pieniądze?
    - Za co dorośli otrzymują wynagrodzenie?
    - Co to są karta płatnicza, konto bankowe?
    - Jak dawniej kupowano i płacono?
    - Jak wyobrażacie sobie sposób płacenia za kilkadziesiąt lat?

A teraz przerwa na przekąskę. Jak zawsze pamiętajcie o warzywach i owocach. Poruszajcie się też trochę, może zatańczycie?



Wracamy do pracy. 
Otwórzcie zeszyty do polskiego i zapiszcie to według wzoru poniżej, w miejsce kropek wstawcie odpowiednią odpowiedź:

Otwórz ćwiczenia polonistyczne na stronie 14 - 15. 
Ćwiczenie 1 i 2.   
Do wykonania ćwiczenia 1 i 2 potrzebny będzie podręcznik otwarty na stronie 14 - 15, znajdziesz tam informacje potrzebne do udzielenia poprawnej odpowiedzi. 
Kolejne ćwiczenia nie powinny sprawić Wam kłopotów - wykonaj je proszę. 
Ćwiczenie 6. 
Czy pamiętasz czym rodziny wyrazów? Jeśli nie obejrzyj ten filmik przed wykonaniem tego ćwiczenia. 

Napracowaliście się, więc czas na przerwę. Wstańcie od biurka, zróbcie kilka skłonów, wymachów ramion, głębokich wdechów. I woda - napijcie się wody. Włączcie muzykę Vivaldi - wiosna -  pamiętacie? Może zatańczycie do tego utworu?😏😏😏


Wracamy, wracamy!!! MATEMATYKA czeka.
Otwórzcie ćwiczenia matematyczne na stronie 12 -13. Kochani jeśli pilnie robiliście ćwiczenia z ostatnich dni te ćwiczenia to dla Was pestka. Jeśli ktoś jednak ma problemy z odejmowaniem takich liczb jak na przykład te:  73 - 5 =

przypominam, że możecie rozpisywać to w taki sposób:

73 - 5   = 73 - 3 - 2  = 70 - =   68


                                                    


UWAGA !!!!
ZADANIE DLA CHĘTNYCH 

Otwórzcie zeszyty do polskiego na wczoraj przepisanym tekście. Naszykujcie sobie kartkę i coś do pisania.
Wypiszcie z tekstu na jednej stronie kartki wszystkie wyrazy z "u". Zapiszcie je w zeszycie w kolejności alfabetycznej. W każdym wyrazie "u" weźcie w czerwoną ramkę.
Teraz wypiszcie z tekstu na drugiej stronie kartki wszystkie wyrazy z "ó". Zapiszcie je w zeszycie w kolejności alfabetycznej. W każdym wyrazie "ó" weźcie w różową ramkę.

                                                          Brawo! 
Zanim się rozstaniemy - przypominam, że możesz zostawić miłe słowo do koleżanek, kolegów z klasy w komentarzu u dołu. 👭





ZADANIA OD PANI A. KAMIEŃSKIEJ - ŁAWECKIEJ

Pani Agnieszka przygotowała dla Was propozycje zabaw i aktywności, z których możecie korzystać w wolnym czasie. Znajdziecie tu wiele ciekaw...